آغاز ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی تا قبل از پایان دولت دوازدهم

وزیر راه و شهرسازی در مراسم تکریم از پیشکسوتان ومدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی از آغاز ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی تا قبل از اتمام دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در مراسم تکریم از پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی با یادآوری یاد و خاطره ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل سابق بانک مسکن، رضا نگهبان مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان تهران و جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان‌وبلوچستان که به علت کرونا در سال ۹۹ به رحمت خدا رفتند، افزود: ۱۲۵ نفر از پرسنل ستاد وزارتخانه سال گذشته و امسال بازنشست شدند که مقرر شده تا در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خدمات آنها قدردانی شود.

به گفته اسلامی، فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در عرصه محرومیت زدایی و خدمت به مردم در موضوع توسعه و ارتقای راه‌های روستایی، خدمات عمرانی و طرح‌های مسکن، و همچنین توسعه زیرساخت کشور با اولویت پروژه‌های تأثیرگذار ملی دو بال فعالیت‌های در سال‌های گذشته بودند که به نحو شایسته برخی از آنها انجام و برخی دیگر نیز در حال انجام هستند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: انتظار است تا پروژه‌های جدیدی از جمله ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی که موجب افزایش سرانه‌ها شده و گسترش ترانزیت می‌شود، آغاز شود تا سنگ بنایی برای آیندگان برای انجام کارهای بزرگ، گذاشته شود.

وی تاکید کرد: مدیریت پروژه‌ها به گونه‌ای باشد که خاطرات و تجربیات پیشکسوتان کتاب شده و به نسل‌های آتی منتقل شود تا همواره نسل آینده به یاد داشته باشد که با چه تلاش‌هایی کشور توسعه یافت.

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 12474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha