نوبخت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند و با وجود کرونا باید از این گردنه سخت به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز یکشنبه در پانزدهمین همایش روسای پلیس راهور افزود: در حالی تولید ناخالص داخلی کشورهای صنعتی منفی شد که در این شرایط که در تحریم نیز بودیم، موفق عمل کردیم.

وی ادامه  داد: اکنون با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است،  حقوق کارمندان را داده و طرح های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم، به جای صد و چند میلیارد با چند میلیارد باید همه این مسائل را حل و فصل کنیم هر چند در بخش عمرانی، برخی طرح ها در حال افتتاح است.

وی در زمینه پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت  پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز(یکشنبه) انجام می شود.

نوبخت خطاب به ماموران راهور گفت: در عملکرد خود موفق بودید،  به رغم ماموریت اصلی خود که حفظ جان مردم است،  در روزهای گرم تابستان و روزهای سرد و یخبندان حضور داشته و آرامش را در سطح جاده ها برقرار کرده و کرونا نیز وظایف شما را مضاعف کرد.
وی در پایان از خدمات پلیس راهور در شرایط کرونایی قدردانی کرد.

پانزدهمین همایش روسای پلیس راهور با حضور سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد.

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 12458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha