وقوع حادثه در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تکذیب شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس وقوع حادثه در این پالایشگاه را تکذیب کرد و گفت: ویدئوی پخش‌شده‌ی منتسب به این شرکت در فضای مجازی صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا؛ نرگس صداقت ظهر امروز (۲۸ بهمن ماه)  در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته ویدئویی با منبع نامشخص در فضای مجازی منتشر شد که برخی انتشاردهندگان تصاویر سقوط جرثقیل و فوت احتمالی چهار نفر را منتسب به پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس عنوان کردند؛ درحالی‌که از رنگ لباس، وضعیت پوشش فصلی، ماسک نداشتن کارگران، تجهیزات پس‌زمینه ویدئو و نام شرکت پیمانکار درج شده روی جرثقیل به‌راحتی می‌شد این موضوع را دریافت که این حادثه نه در این برهه‌ی زمانی و نه در این پالایشگاه به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: ویدئو مذکور با هر هدفی که منتشر شده باشد، اقدامی غیراخلاقی بود که توقع می‌رفت افراد و رسانه‌ها اخبار مرتبط با پالایشگاه را از درگاه‌های رسمی پیگیری کنند و جلوی انتشار این ویدئوی جعلی را بگیرند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس فیک‌نیوز را خطری بالقوه در فضای رسانه‌ای امروز دانست و از پیگیری‌ها برای شناسایی عامل انتشار این خبر جعلی و ناگوار خبر داد.

صداقت در پایان بیان کرد: خوشبختانه سطح ایمنی در ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در حدی است که همواره مورد تحسین نهادهای ناظر قرار گرفته و راه‌اندازی و بهره‌برداری بدون حادثه این مگاپروژه یکی از بزرگ‌ترین افتخارات واحد HSSED پالایشگاه است.

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 12089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha