قالیباف : دولت، ۷ اصلاح در بودجه اعمال کرد/ ارجاع لایحه به کمیسیون تلفیق

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در لایحه اصلاح شده در بودجه، ۷ مورد از اصلاحاتی که مد نظر مجلس بود، اعمال شد و امروز مجلس با رأی بالایی کلیات بودجه را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر؛  محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز و پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: مجلس شورای اسلامی از زمانی که لایحه بودجه اولیه به مجلس ارائه شد، اولین جلسه را با دولت تشکیل داد و قرار شد که با تفاهم، پیشنهادات درباره بودجه بررسی شود.

وی بیان کرد: بنا بود که برای حل مشکلات مردم، لایحه بودجه با همفکری دولت و مجلس اصلاح شود چرا که لایحه بودجه وضعیت اقتصادی مردم را در طول یک سال رقم می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در بین راه تعامل لازم دولت با مجلس انجام نشد به همین دلیل مجلس لایحه را جهت اصلاح به دولت بازگرداند.

قالیباف افزود: خوشبختانه در لایحه اصلاح شده در بودجه، ۷ مورد از اصلاحاتی که مد نظر مجلس بود، اعمال شد و امروز مجلس با رأی بالایی کلیات بودجه را به تصویب رساند.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهیم تا آنجا مورد بررسی قرار گیرد، گفت: کمیسیون تلفیق از امروز بعدازظهر جلسات خود را برگزار می‌کند و تا روز جمعه به اتمام خواهد رسید، سپس نمایندگان و کمیسیون‌ها ۴۸ ساعت فرصت دارند تا پیشنهادات خود را درباره لایحه بودجه ارائه کنند.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته آینده بررسی جزئیات بودجه را آغاز خواهد کرد چرا که فرصت ما بسیار محدود است.

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 12085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha