ارزش پالایشی یکم ۲۱ بهمن ۹۹

صندوق پالایشی یکم آخرین روز معاملاتی هفته بازار را با ۷.۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۹۳۵۳۰ ریال به پایان رساند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نبض بورس؛   بازار بورس امروز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۹ روندی مثبت و صعودی داشت، در این میان نمادهای صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم نیز وضعیتی مثبت و افزایشی داشتند و چهارمین روز معاملاتی هفته را با افزایش۷.۱۶ درصدی قیمت نسبت به روز گذشته به پایان رساند.
تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۲۱ بهمن ماه ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شدند.
در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۲.۴۱ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۴.۱۱ درصدی را تجربه کردند و نمادهای شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۴.۳۶ و ۲.۸۹ درصد افزایش داشتند.

امروز سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۷.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۳۵۳ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۹.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۵۳۵ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 12050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha