برنامه‌های روحانی برای تقویت بورس / اثر منفی تغییر لایحه بودجه بر اقتصاد

رییس جمهور با اشاره به اثرات منفی تغییرات کمیسیون تلفیق مجلس در لایحه بودجه بر اقتصاد، طرح‌ها و برنامه‌ها برای تقویت بازار سرمایه را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به گزارش های ارائه شده درخصوص تغییرات انجام شده در لایحه بودجه دولت در کمیسیون تلفیق مجلس و تاثیرات منفی این تغییرات بر اقتصاد گفت: بارها از سوی دولت بر ضرورت حفظ ارکان اصلی لایحه بودجه تاکید شده و مواردی نظیر مبارزه با رانت، کاهش تورم، تقویت ارزش پول ملی و حمایت از معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی مورد اهتمام جدی بوده است.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای مدیریت اقتصاد در شرایط جنگ اقتصادی و برای مدیریت مسیر توسعه تدوین شده، افزود: از نظر دولت تغییر در شاکله و محورهای اصلی لایحه بودجه ۱۴۰۰ می تواند صدمات جدی به معیشت مردم و مسیر توسعه و مدیریت اقتصاد وارد کند.

روحانی ادامه داد: جریان تأمین ارز کالاهای اساسی و دارو نیز به شکل مستمر توسط دولت ادامه داشته و این روند با جدیت دنبال می‌شود تا مردم دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند. باید از اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام پایانی سال و شب عید نیز انجام شود تا مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی در این ایام اطمینان خاطر داشته باشند. همچنین طرح‌ها و برنامه‌ها برای تقویت بازار سرمایه بررسی شد.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 11976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha