صدور پروانه ساختمان پلاسکو تا پایان هفته

شهردار منطقه ۱۲ از صدور پروانه ساختمان جدید پلاسکو تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا؛ علی محمد سعادتی در مورد آخرین وضعیت ساخت ساختمان جدید پلاسکو و سرانجام اخذ پروانه ساختمانی گفت: ساختمان جدید پلاسکو توانست تمام تاییدیه و مجوزهای لازم از سازمان های ناظر همچون سازمان نظام مهندسی، آتش نشانی و ... اخذ کند.

وی با بیان اینکه در ساختمان جدید پلاسکو تمهیدات خاص و فوق العاده ای در زمینه تامین ایمنی به کار رفته، بگونه ای که حتی بالاتر از استاندارهای تعیین شده است، افزود: همچنین برنامه ریزی برای نظارت بهتر بر روند بهره برداری برای حفظ استاندارها اتخاذ شده است.

شهردار منطقه ۱۲ در مورد سرانجام صدور پروانه ساختمانی برای پلاسکو گفت: پروانه ساختمانی پلاسکو آماده صدور است و به نظر می رسد تا پایان این هفته این مهم انجام گیرد.

وی در مورد مبلغ عوارض که محل اختلاف شهرداری و بنیاد مستضعفان به عنوان مالک پلاسکو وجود داشت، گفت: رقم عوارض مشخص است که بخشی از آن به صورت نقد و بخشی به صورت غیر نقد با باغاتی که از سوی بنیاد به شهرداری برای تبدیل به بوستان عمومی همچون باغ عبقری در منطقه ۲ و باغ وثوق الدوله در منطقه ۱۴  تحویل داده شده،  تهاتر می شود.

۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 11746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha