راه‌اندازی خط تولید آب آشامیدنی در «غنوش»

شرکت نوش مازندران در گزارش ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ از راه‌اندازی خط تولید آب آشامیدنی و آب طعم‌دار در اول دی ۱۳۹۹ با هزینه ۴۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سنا؛  شرکت نوش مازندران در گزارش تلفیقی ۶ ماهه به سود عملیاتی ۴۴ میلیارد ریال، سود خالص یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال و سود انباشته یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اشاره کرده است.

این شرکت با سرمایه ۳۵۰ میلیارد ریالی سود تلفیقی هر سهم را ۳ هزار و ۲۵۹ ریال اعلام شد.

«غنوش» اعلام کرده که با توجه به شرایط مناسب دریافت میوه پیش بینی می شود در سال ۱۳۹۹ مقدار یک هزار تن کنسانتره مرکبات تولید و ازمحل موجودی اول دوره و تولید طی سال مقدار۹۵۰تن فروش برسد.

از سوی دیگر این شرکت در اول دی ۱۳۹۹ خط تولید آب آشامیدنی و آب طعم دار را راه اندازی کرده است. همچنین خط بسته بندی آب آشامیدنی و آب طعم دار شرکت در ظروف پت به طور کامل نصب و راه اندازی گشته و تولید آزمایشی صورت پذیرفته است، ورود محصولات این خط به بازار پس از اخذ پروانه های بهره برداری، بررسی بازار و بازاریابی محصولات صورت می پذیرد.

این شرکت خرید ماشین آلات تولید پکتین از ضایعات مرکبات با ظرفیت بیش از ۵۰ تن در سال و سرمایه گذاری بیش از یک میلیون دلاری یا بومی سازی خط تولید پکتین در داخل کشور با بهره گیری از متخصصان داخلی با توجه به افزایش شدید نرخ ارز و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا برای واردات ماشین آلات خط تولید پکتین، مدیران شرکت تصمیم به بهره گیری از متخصصان داخلی برای داخلی سازی خط فوق گرفتند که بر کاهش هزینه های طرح فوق نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بدین منظور طی آبان ماه فرایند تولید آزمایشی (پایلوت) پکتین آغاز خواهد گشت و پس از حصول نتیجه، صنعتی سازی طرح فوق صورت خواهد پذیرفت.

۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 11623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha