تداوم آلودگی هوا در هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هفته آینده هم با پدیده آلودگی هوا در شهرهای صنعتی مواجه هستیم و طی سه روز آینده هوا در اغلب مناطق کشور صاف و بدون بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛ «کبری رفیعی» روز (سه شنبه) درباره وضعیت جوی اکنون کشور گفت: امروز بارش پراکنده باران و خفیف در استان‌های ساحلی خزر، (مازندران و گلستان) و در  ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و در برخی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی باران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا و پس فردا در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و تنگه هرمز و دریای عمان هم امروز مواج است.

به گفته رفیعی فردا بیشتر کشور آسمانی صاف را تجربه می‌کند و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دوباره از روز چهارشنبه به بعد با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه هستیم.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف گاهی با وزش باد در برخی ساعت همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و فردا هم نیمه ابری همراه با غبار محلی خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی روز پنج و جمعه هوا در بیشتر مناطق کشور صاف با غبار محلی خواهد برد.  از عصر روز شنبه در زاگرس مرکزی بارش باران و در شهرهای صنعتی از جمله تهران، اراک،  قم و اصفهان مجددا از روز شنبه آلودگی هوا پیش بینی می شود.

۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 11587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha