بخشی قابل توجهی از قطعات صنعت ریلی در کشور تولید می شود

مدیرعامل شرکت راه آهن ایران با اشاره به اینکه بخشی قابل توجهی از قطعات صنعت ریلی در کشور تولید می شود، گفت:ین شرکت برای بهره گیری از نسل جدید موتورهای ملی دوگانه سوز با شرکت دیزل سنگین قرارداد بسته است.

به گزارش گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن ایران بعدازظهر یکشنبه در مراسم آزمایش نهایی تولید موتورهای دوگانه سوز ملی در شهرک صنعتی آمل با اظهار اینکه شرکت راه آهن برای دستیابی به خودکفایی در صنعت ریلی در سال جهش تولید افزود: این شرکت در زمینه تولید موتورهای دوگانه سوز برای خودکفایی در تولیدات داخلی گام برداشته است.

وی با اظهار اینکه تاکنون موتور ملی لوکوموتیوهای صنعت ریلی در شرکت دیزل سنگین آمل نوسازی شده بود، عنوان کرد: این شرکت برای بهره گیری از نسل جدید موتورهای ملی دوگانه سوز با شرکت دیزل سنگین قرارداد بسته است.

مدیرعامل شرکت راه آهن ایران با بیان اینکه در حال حاضر بخشی قابل توجهی از قطعات صنعت ریلی در کشور تولید می شود، یادآور شد: در سال جاری سامانه جامع جهش تولید در صنعت ریلی راه اندازی شده است.

رسولی به تولید چهار هزار قطعه در داخل کشور و بارگذاری آن در سامانه جامع جهش تولید اشاره و اضافه کرد:از تولیدکنندگان خواسته شده در راستای طرح جهاد خودکفایی با تولید قطعات کشور را از واردات آن بی نیاز کنیم.

انتهای پیام/

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 1156
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha