بازار سرمایه ماه‌های پایانی امسال را با آرامش طی خواهد کرد

نایب رییس هیات‌مدیره بورس تهران با اشاره به بررسی گزارش‌های دوره‌ای (۶ و ۹ ماهه) شرکت‌ها گفت: با توجه به وضعیت نرخ ارز و حجم فروش مناسب، در این دوره تقریبا انتظارات از شرکت‌های بورسی محقق شده و نتایج مثبتی برای بازارسرمایه فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛ «جواد عشقی‌نژاد» در خصوص ادامه روند بازار سرمایه در سه ماه آینده نیز بیان کرد: در این رابطه اصلی‌ترین موضوع، روابط سیاسی و رفتارهای بین‌المللی است؛ به نظر می رسد به نتایج خوبی در حوزه بین الملل برسیم.

نایب رییس هیات‌مدیره بورس تهران بازارسرمایه را در ماه های پایانی سال جاری همراه با آرامش دانست و افزود: اما برای سال ۱۴۰۰با توجه به بودجه ممکن است با اتفاقات جدیدی رو به رو باشیم که تجزیه و تحلیل آن می‌تواند بر صنایع مختلف اثرات خاصی را بگذارد؛ به طوری که ممکن است این اثرات تا ۲-۳ سال آینده با برخی از صنایع همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من صنعت پتروشیمی، به شرط تعدیل و اصلاح تحریم‌ها و افزایش قدرت فروش و همچنین کانی‌های فلزی و صنایع فلزی می‌توانند با توجه به قیمت‌های جهانی اهداف مناسبی را در پیش‌روی خود داشته باشند.  

بنا بر این گزارش؛ شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) ۲۵ هزار ۱۶۸ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد رسید.

۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 11515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha