افزایش سرمایه ۳ نماد بورسی

تامین ماسه ریخته‌گری، کارت اعتباری ایران کیش و تامین سرمایه امین از برنامه افزایش سرمایه ۱۱۲۷، ۱۶۹ و ۵۷ درصدی از تجدید ارزیابی، سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ سه شرکت تامین ماسه ریخته گری، کارت اعتباری ایران کیش و تامین سرمایه امین به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۱۱۲۷، ۱۶۹ و ۵۷ درصدی از سه محل خبر دادند.

براین اساس، «کماسه» در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۲ به ۲۷۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال خواهد شد تا صرف استفاده از معافیت مالیاتی، اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت‌های مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی شود.

همچنین «رکیش» درصدد است سرمایه فعلی را از ۲۶۰ به ۷۰۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال و صرف اجرای طرح توسعه و خرید دستگاه‌های کارتخوان خواهد شد.

دراین میان، «امین» هم در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۷۰۰ میلیارد تومان به ۱/ ۱ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی از طریق صدور سهام جدید شود.

۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 11428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha