پتروشیمی هگمتانه تنها تولیدکننده پی وی سی پزشکی در خاورمیانه است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه تنها تولیدکننده پی وی سی گرید پزشکی در خاورمیانه است، گفت: زحمات زیادی برای به ثمر نشستن این مجتمع بزرگ تولیدی کشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: افتتاح پروژه پتروشیمی هگمتانه بعد از سالها خدمت بزرگی به مردم استان و حتی کشور است که با این پتروشیمی علاوه بر صرفه جویی می‌توان صادرات و ارزآوری برای کشور داشت.

اوگفت: طرح پتروشیمی هگمتانه مشکلات زیادی داشت اما با پیگیری های بسیار و جلسات مختلف به نتیجه رسید و امروز همدان یکی از استان های دارای صنعت پتروشیمی در کشور است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این پتروشیمی تنها تولید کننده pvc گرید پزشکی در خاورمیانه است و این افتخاری بزرگ برای مردم استان همدان است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: پتروشیمی هگمتانه با همکاری دولت و بخش خصوصی و پیگیری خوب مدیر ارشد استان و نمایندگان مجلس به نتیجه رسید و افتتاح آن علاوه بر اشتغال زایی کمک بزرگی به توسعه اقتصاد در کشور است.

 حاجی بابایی خاطر نشان کرد: استان همدان با شتاب بسیار خوبی در مسیر توسعه قرار دارد و همه ما باید با وحدت و همدلی در جهت خدمت به مردم و انجام کارهای بزرگ برای توسعه دیار الوند تلاش کنیم.
پتروشیمی هگمتانه با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن محصول، بزرگترین واحد تولیدی استان همدان محسوب می‌شود

مجتمع بزرگ پتروشیمی هگمتانه قرار است در چند  روز آینده به صورت رسمی بهره برداری ‌شود.  

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 11416

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha