پرتفوی بورسی «وساخت» به رشد ۵۸.۶ هزار میلیارد ریالی رسید

پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در یکسال به رشد ۵۸ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سنا؛  شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران اطلاعات و صورت های مالی یکساله منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد. این شرکت با سرمایه یک هزار و ۹۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۴هزار و ۵۵۰ریال اعلام کرد.

همچنین سود عملیاتی «وساخت» به ۴هزار و ۹۴۷میلیارد ریال، سود خالص آن به ۴هزار و ۹۶۱میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به ۹۴۰میلیارد ریال رسید.

این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد با رشد ۵۸هزار و ۶۱۵میلیارد و ۱۷۵میلیون ریالی در یکسال همراه شده است. در این صورت وضعیت بهای تمام شده آن با افت ۳۳میلیارد و ۶۸۱میلیون ریالی به ۲هزار و ۲۳۸میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با رشد ۴۲هزار و ۱۱۴میلیارد ریالی به ۶۰هزار و ۸۵۳میلیارد ریال بالغ شده است.

وساخت در این یکسال کل مبلغ واگذاری خود را ۵هزار و ۱۷۲میلیارد ریال اعلام کرده که سود این واگذاری ها ۴هزار و ۶۳میلیارد ریال رقم خورده است. علاوه بر این کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس یک هزار و ۷۵میلیارد ریال اعلام شد.

این شرکت مطابق برنامه های انجام شده طبق سنوات گذشته توسعه فعالیت، اصلاح ساختار مالی و استمرار نظام ارزیابی پروژه ها را کماکان جزو وظایف اصلی خود می داند که این مورد از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۴۰۰ است.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 11407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha