افزایش درآمد ۶۹درصدی "بجهرم"/ جای خالی فروش در "بورس‌انرژی"

میزان فروش شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در آذر ماه سال جاری، بالغ بر ۱.۲۲۲.۹۴۸ «مگاوات بر ساعت» گزارش شده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش داشته است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، توسعه مولد نیروگاهی جهرم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را طی این دوره برابر با ۲۲۳.۷۱۷ میلیون ریال گزارش کرده، همچنین درآمدهای ثبت شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۲.۹۱۴ میلیارد ریال بوده است.

میزان درآمد شناسایی شده "بجهرم"

درآمد حاصل شده شرکت "بجهرم" در آذرماه سال جاری، در مقایسه با ماه گذشته ۱۰درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده، نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۶۹درصد افزایش درآمد روبه‌رو بوده و درآمدهای ثبت شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۸درصد افزایش درآمد را به همراه داشته است.

میزان فروش شرکت "بجهرم"

میزان فروش شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در آذر ماه سال جاری، بالغ بر ۱.۲۲۲.۹۴۸ «مگاوات بر ساعت» گزارش شده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش داشته و مجموع فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۹.۵۴۱.۰۶۳ «مگاوات بر ساعت» به ثبت رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد را در پی داشته است.

یک سوال از صادرات!

در آمارهای ماهانه این شرکت جای "فروش انرژی الکتریکی در بورس انرژی" صفر هک شده و مبلغی از فروش آن عاید شرکت نمی‌شود و شاید اگر صادرات و بازاریابی برای فروش برق عملیاتی شود، درآمدزایی حاصل از این بخش به کام شرکت خواهد نشست و سرازیری درآمدی «همانطور که در نمودار اول مشخص است» در ۳ماهه پاییز و احتمالا زمستان، دیده نخواهد شد و ظرفیت‌های واحدهای تولیدی برق با حداکثر توان خود به درآمدزایی مشغول خواهند شد.

بخش بخار نیروگاه

این نیروگاه باید برای ۶۶.۷درصد تلف شدن انرژی موجود در سوخت، راهکاری بی‌اندیشد و با اتکا به دانش‌داخلی و سرمایه‌گذاری در آن، میزان تلف شدن انرژی را کاهش دهد.

لازم به ذکر است که از توربین‌های این نیروگاه از ۱۰۰درصد انرژی موجود در سوخت، ۳۳.۳درصد را به انرژی برق تبدیل می‌کند.

انتهای پیام./

۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 11392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha