آمریکا در حال تقدیم امپراتوری خود به چین است

یک کارشناس آمریکایی می‌گوید: عملکرد بانک مرکزی آمریکا افتضاح بوده و باید هر چه سریع‌تر تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از راشا تودی، مکس کایزر و استیسی هربرت، دو کارشناس آمریکایی برنامه کیزر ریپورت تلویزیون راشا تودی اعلام کردند که ترازنامه بانک مرکزی فدرال آمریکا شبیه یک زباله‌دان برای پسماندهای سمی کلاهبرداری بانکداران است و حالا این زباله‌دان باید هر چه سریع‌تر تغییر کند.

کایزر ادامه داد: این روند تقدیم سلطه از طرف آمریکا به چین است که پیش بینی می‌شود در قرن ۲۱ بر جهان مسلط شود.  

به گفته این کارشناس اقتصادی قالب ارزهای متعارف جهان از جمله دلار سقوط خواهند کرد اما در این بین یوآن چین کمترین افت ارزش را خواهد داشت.  

وی پیش بینی کرد که همگام با افزایش قیمت کالاهای اساسی، حقوق قشر متوسط در چین همزمان با این حالت گذار و تغییر سلطه به سمت چین رخ خواهد داد و قدرت خرید اقشار متوسط این کشور رشد می‌کند.

کایزر افزود: البته در عین حال قدرت خرید مردم آمریکا به شدت کاهش خواهد یافت، قیمت‌ها در این کشور رشد شارپی خواهند داشت و نهایتا شاهد بروز ناآرامی‌های جدی در آمریکا خواهیم بود.  

این کارشناس آمریکایی شبکه راشا تودی می‌گوید: اگر طی ۲۵ سال گذشته بانک مرکزی آمریکا به دلالان سهام در بورس وال استریت کمک نمی‌کرد می‌توانستیم جلوی این اتفاق را بگیریم و آمریکا امپراتوری خود را از دست نمی‌داد و آن را به چینی‌ها تقدیم نمی‌کرد.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 11315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha