تهران| فیله کردن روزانه ۲ تن مرغ در کارگاه آهنگری!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف کارگاه آهنگری خبر داد که به مدت دو ماه در آن مرغ به صورت غیربهداشتی فیله شده و به قیمت بیش از ۷۰ هزار تومان، در بازار آزاد به فروش می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم،  سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر کشف کارگاه توزیع غیربهداشتی فیله مرغ، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر تردد چند دستگاه وانت یخچال‌دار ویژه حمل مرغ در یک کارگاه آهنگری در شهرک ولی‌عصر (عج)، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر (عج) قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود:  تحقیقات و بررسی اولیه توسط مأموران کلانتری نشان از این داشت، روزانه حداقل دو دستگاه وانت یخچال‌دار ویژه حمل مرغ به داخل کارگاه آهنگری تردد دارند.

وی عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و  بازرسی از داخل محل کارگاه اخذ شد و تیمی از مأموران کلانتری شهرک ولیعصر (عج) تردد خودروها را تحت مراقبت قرار دادند.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم  عملیات کلانتری با ورود خودروی وانت به داخل کارگاه عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند، تصریح کرد: با دستگیری راننده وانت و مالک کارگاه مشخص شد، با هماهنگی مالک کارگاه آهنگری و یک مرغ‌فروش در شهر آمل، رانندگان، مرغ  را  با قیمت مصوب ۱۸۵ هزار ریال از شهر آمل به مقصد شهر تهران بارگیری کرده و برابر دستورالعملها باید به قیمت ۲۲۴ هزار ریال به مغازه خرده‌فروشی می‌فروختند اما با انتقال آنها به داخل این کارگاه، مرغها را در محیطی غیربهداشتی فیله کرده و به قیمت بیش از ۷۰ هزار تومان، در بازار آزاد می‌فروشند.

موقوفه‌ای افزود: متهمان اعتراف کردند حدود دو ماه، روزانه دو تن مرغ به این روش در این کارگاه فیله کرده و در بازار آزاد فروخته‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی تخلف انجام شده را  ۲۲ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر متهمان پرونده دستور کار قرار دارد.

۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 11288

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha