باغ سلیمانیه در تهران افتتاح شد

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت:باغ سلیمانیه امروز به عنوان بوستان عمومی پایتخت به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس،‌ علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در مراسم افتتاح و بهره‌وری از باغ سلیمانیه در تهران اظهار داشت: این باغ امروز به صورت رسمی افتتاح و به عنوان بوستان عمومی جهت استفاده از شهروندان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افتتاح این بوستان در راستای اقدامات شهرداری در جهت توسعه فضای سبز در تهران و خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان بوده است که شهرداری منطقه ۱۴ همکاری‌های بسیاری در این راستا انجام داد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران به فعالیت‌های شهرداری جهت صیانت از باغات تهران اشاره کرد و گفت:‌این برنامه با جدیت برای آینده نیز ادامه دارد و پیروز حناچی شهردار تهران نیز حامی این چنین برنامه‌ها است و حساسیت‌های ویژه‌ای بر روی مسأله باغات وجود دارد.

مختاری عنوان کرد:‌در صورتی که حمایت اعضای شورای شهر نبود،‌افتتاح باغ سلیمانیه امکانپذیر نبود و لغو مصوبه برج‌باغ‌ها همچنین همگرایی بین شورا و شهرداری نتایج مؤثری را به همراه داشته است و گام بلندی جهت حفظ باغات و درختان کهنسال تهران که ثروتی غیرقابل جایگزین است محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ادامه تملک چندین فقره باغ و تبدیل آن به بوستان با اولویت مناطق کم برخوردار ادامه خواهد داشت و امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت:‌طراحی باغ سلیمانیه بر اساس الگوی باغ ایرانی ـ اسلامی است و امیدواریم این چنین برنامه‌ها در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان مؤثر واقع شود.

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 11225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی اسماعیلی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 0
      چرا اسم باغ رو عوض کردین. چرا سلیمانیه