اطلاعات جدید از سری گوشی‌ های Galaxy S21 فاش شد

تصاویر منتشر شده جدید از سری Galaxy S21 نمایانگر صفحه نمایش صاف با حاشیه های نازک در این گوشی هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اطلاعات بسیاری از گوشی گلکسی اس ۲۱ پیش از معرفی رسمی آن فاش شد و کاربران اکنون در انتظارند تا شرکت سامسونگ مابقی داده‌ها را هم در تاریخ ۱۴ ژانویه با آن‌ها در میان بگذارد. به تازگی تصاویر جدیدی از پرچمدار جدید شرکت سامسونگ منتشر شده است که صفحه‌ نمایش صاف را به همراه حاشیه‌های بسیار نازک نشان می‌دهد.

این گوشی همانند بسیاری از تلفن‌های همراه جدید از دوربین سلفی کوچک برخوردار است. متاسفانه تصاویر منتشر شده داده‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد اما می‌توان در این عکس‌ها، زیبایی در طراحی گوشی Galaxy S21 را به وضوح دید. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، سامسونگ پرچمدار جدید خود را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا عرضه می‌کند.

مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ

همچنین تصاویر فاش شده در گذشته از تغییرات در طراحی دوربین‌های عقب خبر می‎دهند. طبق اطلاعات، گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با پنج دوربین به بازار عرضه می‌شود در حالی که نمونه‌های دیگر هر کدام تنها ۳ دوربین به خریداران خود ارائه می‌دهند.

مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی اس ۲۱ استاندارد با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی عرضه می‌شود و مدل Galaxy S21 Plus صفحه نمایشی ۶.۷ اینچی خواهد داشت. در آخر نیز مدل Galaxy S21 Ultra با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی به دست خریداران می‌رسد. باطری‌های قرار گرفته در این سری گوشی‌ها نیز از مدل‌های ۴ هزار و ۵ هزار میلی‌آمپر بر ساعت هستند. طبق معمول گوشی‌های شرکت سامسونگ با دو مدل تراشه‌ برای بازارهای آمریکا و آسیا منتشر می‌شوند که از نمونه‌های Snapdragon 875 و یا Exynos 2100 خواهند بود.

انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند با فناوری 5G به دست کاربران برسند و همچنین از وای‌فای نسل ۶ برخوردار باشند.

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: 11161
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha