نکونام: گل زدن به سایپا سخت بود/ فقط در یک صحنه اشتباه داشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی مقابل تیمی خواهیم داشت که در پنج بازی قبلی شکست نخورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت:  یکبار دیگر درگذشت آقای امیدوار پیشکسوت فوتبال خوزستان را به خانواده آن مرحوم و پیشکسوتان این استان تسلیت می‌گویم و انشالله خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. درباره بازی باید بگویم که می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی مقابل تیمی خواهیم داشت که در پنج بازی قبلی شکست نخورده است.

سرمربی فولاد ادامه داد: با توجه به بازی‌های سنگینی که سایپا پشت سر گذاشته و سیستم ۱-۴-۵ که بازی می‌کرد،گل زدن به این تیم سخت بود. با توجه به تمریناتی که داشتیم، توانستیم با شوت از راه دور به گل اول برسیم. می‌توانستیم در اواخر نیمه نخست گل دوم را نیز به ثمر برسانیم که این اتفاق نیفتاد.

نکونام اظهار داشت: در نیمه دوم بازی را کاملاً کنترل کردیم و فکر می‌کنم تیم سایپا را کنترل شده و تحت کنترل تاکتیکی خودمان داشتیم. زمانی که سایپا گل اول را دریافت کرد، به ۱-۳-۲-۴ و ۳-۳-۴ تغییر سیستم داد و ما با تعویض‌هایی که داشتیم، توانستیم از نفوذها و روزنه‌هایی که باز می‌شد، استفاده کنیم و به گل‌های دوم و سوم برسیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم. امروز فقط در یک صحنه اشتباه داشتیم و به جز آن صحنه، بازی کاملاً در کنترل تیم ما بود.

سرمربی فولاد عنوان کرد: سایپا تیم خوب، جنگنده و دونده‌ای است و واقعاً در زمین زحمت می‌کشد. این تیم خیلی قوی‌تر از فصل گذشته است، بازیکنان ا تجربه خوبی دارد و در شروع بازی هم فوتبال خوب و جانداری ارائه کرد، اما امروز حق‌مان بود که پیروز شویم. تیم ما خوب بازی کرد و این برد را به هواداران فولاد  در هر جای ایران و خارج از ایران تقدیم می‌کنم. انشالله در پایان فصل بتوانیم فوتبال خوزستان را سربلند کنیم.

نکونام درباره عملکرد مرادیان دروازه‌بان فولاد در بازی امروز و غیبت محسن فروزان گفت: سوال بعدی!

وی درخصوص داوری عنوان کرد: جا دارد واقعاً تبریک بگویم. داور فوق‌العاده سوت زد و خیلی خوب و مسلط بود و آوانتاژهای به موقعی داد. فکر می‌کنم این داوران چند هفته‌ای است که فوق‌العاده کار می‌کنند. آنها نیاز به حمایت دارند. اگر اشتباهی صورت بگیرد، اعتراض می‌کنیم، اما این اعتراض فقط منوط به همان زمان و همان بازی است و تمام می‌شود. امیدوارم فوتبال و داوری ایران با یکدیگر رشد کنند تا بتوانیم به اهدافی که داریم، برسیم. نکته‌ای که برای‌مان خیلی اهمیت دارد، این است که بازی جوانمردانه و البته با درگیری و تنش بالا در زمین بود، اما همه چیز تحت کنترل آقای مومنی و کمک‌هایش بود که به آنها تبریک می‌گویم.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 11099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha