فکری: امیدوارم فردا فارغ از مشکلات فوتبال ایران بازی خوبی را ببینیم/ غلامی مقابل شهر خودرو ما را همراهی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، دیدار فردای این تیم مقابل شهر خودروی مشهد فارغ از مشکلات فوتبال ایران خوب و جذاب باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل شهر خودرو اظهار داشت: خوشحالم در مشهد هستم، چرا که سعادتی شد که هم به زیارت برویم و هم فردا با دوستان و هم‌بازی‌های سابق‌مان روبه‌رو شویم. ان‌شاءالله بازی خوبی شود و فارغ از مشکلاتی که متأسفانه در فوتبال ایران هست، فوتبال خوبی را ببینیم. امیدوارم هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، امتیاز بگیرد و برنده شود.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا تصریح کرد: مثل بازی قبل مصدوم داریم که همان تعداد قبلی هستند. محروم اما نداریم. امیدوارم بازیکنان جایگزین روز خوب‌شان باشد و دست پر از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مصدومیت عارف غلامی هم گفت: عارف مشکل خاصی ندارد و روند درمانی‌اش تا فردا ادامه خواهد داشت تا بتواند در نهایت به ما کمک کند.

فکری راجع به کنار گذاشتن فرشید اسماعیلی از ترکیب تیمش به دلیل مسئله انضباطی گفت: اگر سؤالی درباره بازی داشته باشید، ممنون می‌شوم. باشگاه ما استقلال است و حواشی‌اش زیاد. متأسفانه سؤالات هم حاشیه‌ای است. اگر سؤال درباره بازی داشته باشید، خوشحال می‌شویم!

وی درباره لغو بازی‌ پرسپولیس - ذوب‌آهن و اینکه گفته شده بود تا قبل از دربی باید تعداد بازی‌های دو تیم برابر باشد، یادآور شد: هفته قبل در این باره توضیح دادم. سهیل مهدی گفت تا قبل از دربی بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس برگزار می‌شوند تا دو تیم با تعداد بازی برابر به مصاف هم بروند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 11098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha