سه بازیگر در شب یلدای تلویزیون/ نوبت به سفره‌ یلدایی "دستپخت" رسید

بازیگران در شبِ یلدا، داورِ "دستپخت" شبکه یک می‌شوند، برنامه‌ای که در طولانی‌ترین شب سال، جزو ویژه‌های کنداکتورِ تلویزیون قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، شبکه یک سال گذشته با "فرمول یک" علی ضیاء در شبِ یلدا به آنتن می‌آمد و برخی از رسانه‌ها هم به این نکته اشاره کردند یلدایی امسال این شبکه تلویزیونی هم "فرمول یک" خواهد بود. با پیگیری‌های تسنیم  مشخص شد برنامه "دستپخت" در شبِ یلدای امسال ویژه یلدایی شبکه یک می‌شود.

سیدوحید حسینی مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی به تسنیم  گفت: ویژه برنامه "دستپخت" در شبِ یلدا حدود ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود و ۸۰ دقیقه با اتفاقات جذابی، مخاطبین را همراه خواهیم کرد. بیشتر تأکید و تلاش‌مان برای شبِ یلدای امسال این است که مردم یلدایشان را در خانه‌ها بمانند و از برنامه‌های سرگرم‌کننده یلدایی تلویزیون بهره ببرند.

وی با اشاره به ادای احترامِ این برنامه به پرستاران، تصریح کرد: روز شنبه همچون روالِ برنامه‌مان روی آنتن خواهیم رفت و با رقابت آشپزی پرستاران، برنامه ویژه برای ادای احترام به سفیدپوشانِ پرتلاشِ این روزهای کشورمان داریم. چرا که ایام ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار است و البته دوشنبه هم این رقابت پرستاران را داریم. در همان شبِ شنبه و روز قبل از شبِ یلدا، پرستاران میهمان ما از مردم خواهش می‌کنند شب یلدا دور هم جمع نشوند تا پیکِ کرونا بالا نرود. 

سعیده امیرساعی تهیه‌کننده "دستپخت" درباره داوری بازیگران در ویژه برنامه شبِ یلدا، گفت: اصلاً قرار نیست بازیگرانِ میهمان ما در شبِ یلدا آشپزی کنند و این بار نقش داور را دارند. یعنی نادر سلیمانی، مهران رجبی و امیر کربلایی‌زاده سه بازیگر و هنرمند ما در شبِ یلدا میهمان ما خواهند بود. سه خانواده بزرگ دعوت شده‌اند که پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و اعضای خانواده‌شان در این ویژه برنامه حضور دارند و سفره شب یلدایی با غذاهای سنتی پهن می‌شود و این سه هنرمند، داوری می‌کنند. 

وی افزود: میثم درویشان‌پور و مجید افشاری در این ویژه برنامه استندآپ کمدی می‌کنند و بیژن لُرد از خواننده‌های گیلانی در این برنامه اجرا خواهد داشت. 

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 11091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha