ذوالفقارنسب: پرسپولیس برای حریفش در فینال آسیا ناشناخته است/ مسئولان باید قبلاً از تیم حمایت می‌کردند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است لغو دو دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر باعث شده تا این تیم برای حریف خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا ناشناخته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اظهار داشت: به نظرم الآن یکی از لحظات سخت و حساس برای کادرفنی پرسپولیس است. انتظارات خیلی از این تیم بالاست، اما چند بازیکن اصلی در اختیار کادرفنی نیست و تنها چیزی که فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند روی آن حساب کند، انرژی و غیرتی است که بازیکنان ایرانی در روزهای سخت دارند.

وی افزود: پرسپولیس برای حفظ آبروی خود به فینال می‌رود و امیدوارم به جام قهرمانی هم دست یابد، ولی کار بسیار سختی دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره لغو دیدارهای اخیر پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب‌آهن و دوری این تیم از شرایط مسابقه تصریح کرد: من احساس می‌کنم این تیم کار خوبی کرد در این دو مسابقه به میدان نرفت، به این دلیل که بازی‌های پرسپولیس پخش می‌شود و حریفان می‌توانستند از شرایط این تیم آگاه می‌شوند. الان پرسپولیس یک تیم ناشناخته برای حریف است، هر چند اطلاعاتی از بازی‌های قبلی این تیم دارند ولی تیم کنونی پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل تغییراتی دارد و به نظرم اگر برای حریف ناشناخته باشد، بهتر است.

ذوالفقارنسب در خصوص غیبت چند بازیکن تأثیرگذار این تیم در بازی فینال نیز گفت: همانطور که گفتم امیدوارم پرسپولیس نتیجه خوبی به دست بیاورد، ولی اگر هم موفق نشود باید یاد بگیریم به موقع یارگیری کنیم و جانشین‌های مناسب در تیم‌مان داشته باشیم. باید تمام نهادها هم کمک کنند تا نماینده‌های کشورمان نتایج خوبی به دست بیاورند.

وی در خصوص اینکه در روزهای گذشته مسئولان مختلفی از جمله وزیر ورزش و شهردار تهران در اردوی پرسپولیس حاضر شدند، عنوان کرد: این‌ها نوش دارو است! آن‌ها باید قبلا از تیم حمایت و پشتیبانی می‌کردند ولی بازهم جای تشکر دارد.

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 11089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha