قوچان نژاد: خاتم اردکان مذاکره‌ای با من نداشته/شرایط فراهم باشد مربیگری می‌کنم

مربی والیبال ایران گفت: اگر شرایط فراهم باشد مربیگری خواهم کرد، اما اردکانی‌ها مذاکره‌ای با من نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد نفرزاده به دلیل برخی مسائل از جمله مشکلات خانوادگی و البته کسب نتایج دور از انتظار با تیم والیبال خاتم اردکان از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. در روزهای گذشته برخی رسانه ها مدعی شدند که به احتمال فراوان جبار قوچان‌نژاد از نیم فصل دوم سکان هدایت خاتم اردکان را بر عهده خواهد گرفت.

قوچان نژاد که در سال‌های اخیر از فضای مربیگری به دور بود و سرپرستی معاونت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ریاست هیأت والیبال این استان را برعهده داشت در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درمورد مذاکره اردکانی‌ها با وی اظهار داشت: من در چند سال اخیر از مربیگری والیبال دور بوده‌ام، اما با توجه به سمتی که دارم در جریان تمام اتفاقات هستم.

وی ادامه داد: علاقه خاصی به مربیگری دارم و به همین دلیل همیشه تلاش می‌کنم به دانشم را به روز نگه دارم. در یکی دو سال اخیر با توجه به شرایطی که وجود داشت نتوانستم روی نیمکت تیمی بنشینم، اما این آمادگی را در خودم می‌بینم که همچنان مربیگری کنم.

مربی والیبال ایران خاطرنشان کرد: برخلاف اخباری که منتشر می شود مسئولان تیم خاتم اردکان هیچ مذاکره ای با من نکرده اند. قطعاً اگر با من صحبت کنند و شرایط‌شان فراهم باشد هدایت خاتم را برعهده خواهم گرفت، چون این توانایی را در خودم می‌بینم و علاقه زیادی به مربیگری دارم.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 11085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha