جهانچی: به خاطر یک اشتباه گل خوردیم/تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای باشد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: ما به خاطر یک اشتباه از روی کرنر گل خوردیم و برای جبران هم دیر اقدام کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بانوان ملوان بعد از ۲ بردی که با نتایج پرگل کسب کرده بود، روز جمعه در بازی با پالایش گاز ایلام یک بر صفر شکست خورد.

معصومه جهانچی سرمربی ملوان در گفت‌وگو با فارس درباره این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما هم برای کسب امتیاز به این شهر رفته بودیم اما به خاطر یک اشتباه روی کرنر، گل خوردیم. بازیکنان نیز برای جبران دیر اقدام کردند. فکر می‌کنم تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی باشد.

وی درباره اینکه شما شروع خوبی در لیگ داشتید چطور شد این بازی را واگذار کردید، خاطرنشان کرد: ایلامی‌ها به زمین خودشان آشنا بودند و شرایط هم برای ما سخت بود. ایلام تیم جنگنده‌ای دارد و با وجود اینکه تمرینات خوبی در طول هفته داشتیم اما بازیکنان ما از موقعیت‌ها استفاده نکردند.

جهانچی همچنین درباره بازی هفته چهارم مقابل شهرداری سیرجان که موفق شده بود این هفته ۴ بر ۲ وچان را شکست دهد، گفت: بازی سختی مقابل سیرجان خواهیم داشت. بازیکنان این تیم سالهاست کنار هم هستند اما ما هم در زمین خودمان هستیم، از بازیکنان هم می‌خواهیم باخت این هفته را فراموش و تلاش کنند در بازی بعد نتیجه بگیرند.

سرمربی ملوان درباره اینکه وضعیت بازیکنان برای بازی با سیرجان چگونه است، عنوان کرد: در بازی قبل ۳ بازیکن مصدوم داشتیم که فقط توانستند یک جلسه با ما تمرین کنند. با همان شرایط هم بازی کردند اما آسیب‌دیدگی‌ها کمی بیشتر شده است. امیدوارم که بتوانند به بازی بعدی ما برسند. با توجه به اینکه تمرینات بدنسازی را دیر شروع کردیم این اتفاق رخ داده اما امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 11060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha