شب یلدا حتما این عکس را چند بار ببینید

تصویر قابل تاملی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است به شما گوشزد می‌کند که شب یلدا در دورهمی‌های خانوادگی شرکت نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شیوع ویروس کرونا در کشور نزدیک به یک سال است که افراد زیادی را در سراسر جهان قربانی کرده است؛ به دلیل مسری بودن این ویروس کشنده، حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی می‌تواند زنجیره شیوع را گسترده و طولانی کند.

با نزدیک شدن به آخرین شب پاییز که به عنوان یک جشن باستانی در ایران گرامی داشته می‌شود، پرستاران و کادر درمان ابراز نگرانی زیادی برای حضور مردم در دورهمی‌های خانوادگی کرده اند و از مردم خواسته اند تا شب یلدا را در کنار خانواده خود در خانه‌ها جشن بگیرند، زیرا برپایی دورهمی یلدایی در این شرایط می‌تواند بر آمار قربانیان و مبتلایان به این ویروس بیفزاید.

تصویری که در فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرده است لحظه دیدار پرستار بخش کرونایی بیمارستان رازی اهواز با فرزندش پس از مدت‌ها دوری را نشان می‌دهد؛ این پرستار با فاصله نسبتا زیادی از فرزندش با لباس ایزوله و مخصوص ایستاده است و تمام سهم این کودک از مهر مادرش پس از انتظار فراوان، تنها صحبت کردن و نگاه کردن به او است، زیرا احتمال ابتلا به کرونا، آغوش مادرانه پرستار را از او دریغ کرده است.

گفتنی است؛ پرستاران، پزشکان و کادر درمانی از آغاز شیوع کرونا در کشور در خط مقدم مبارزه با این ویروس جنگیده اند و شهدای زیادی را در راه حفظ سلامت هموطنان خود تقدیم کرده اند. در این مدت نیز اخبار، تصاویر و ویدئوهای زیادی درباره دوری این قشر از خانواده‌هایشان و سختی کار در بخش درمان مبتلایان به کرونا منتشر شده است.

در ادامه تصویر قابل تامل پرستار بخش کرونای بیمارستان اهواز در لحظه دیدار با فرزندش را مشاهده می‌کنید:

ملاقات پرستار با فرزندش پس از مدت ها دوری

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۱
کد خبر: 11031
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha