بابک جهانبخش دچار حمله قلبی شد/ حاتم پور: طبق اعلام پزشکان، باید عمل قلب باز انجام شود

در حالی که هواداران بابک جهانبخش منتظر تماشای کنسرت آنلاین این خواننده پاپ بودند، وی دچار حمله قلبی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد محمد حاتم پور مدیرعامل شرکت آوای فروهر که حامی بابک جهابخش خواننده پاپ است در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این خواننده به دلیل حمله قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است. طبق گفته پزشکان وی باید پنجشنبه این هفته تحت عمل قلب باز قرار بگیرد. پرونده عارضه قلبی جهانبخش را با چندین پزشک متخصص و تیم جراحی در میان گذاشتیم؛ در نهایت همه پزشکان گفتند باید عمل جراحی انجام شود.

عارضه قلبی برای خواننده برف می باره

وی افزود: پزشکان می‌گویند استند و بالون قلب این مشکل را حل نمی‌کند و فقط باید عمل قلب باز صورت گیرد. بابک پیش از این سابقه حمله قلبی یا مشکلات این چنینی نداشت. این اتفاق ناگهانی افتاد.

حاتم پور درباره علت به وجود آمدن این حمله قلبی اظهار کرد: بابک در یک ماه آخری که ورزش می‌کرد، ضربان قلبش بالا می‌رفت و اکسیژن کم می‌آورد. به همین دلیل به پزشک مراجعه کردیم. پس از اکو و تست ورزش با تشخیص پزشک به آنژیو، سیتی آنژیو و سپس آنژیو کامل انجام شد.

خواننده اکسیژن باید عمل قلب باز انجام دهد

مدیر عامل شرکت آوای فروهر ادامه داد: در نهایت متوجه شدیم که سه تا از رگ‌های کرونری قلب بابک مشکل پیدا کرده است. یکی از رگ‌ها کامل و به صورت متناوب بسته است و دو رگ دیگر گرفتگی دارد.

حاتم پور در پایان اضافه کرد: جهانبخش در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، اما به دلیل اینکه هنوز تصمیم نگرفتیم کدام تیم پزشکی وی را عمل کنند، بیمارستان محل عمل، مشخص نیست.

بابک جهانبخش در بیمارستان بستری شد

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 10991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha