کمبودی در عرضه میوه شب یلدا نداریم

دارایی‌نژاد از عرضه روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن هندوانه خبر داد و گفت: از ۲۵ آذر تا شب یلدا توزیع روزانه هندوانه به ۲ هزار تن می‌رسد.

به گزارش گروه کشاورزی و صنایع غذایی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار  با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، اظهار کرد: با توجه به فراوانی پرتقال، انار و نارنگی کمبودی در توزیع نداریم.

کمبودی در عرضه میوه نداریم
او از فراوانی هندوانه در شب یلدا خبر داد و گفت: با توجه به برداشت هندوانه جاسک و میناب کمبودی در عرضه هندوانه شب یلدا نداریم و امسال به خاطر شیوع کرونا و کاهش دورهمی‌ها، مشکلی در بازار نخواهیم داشت چرا که کشت هندوانه جاسک و میناب ۱.۵ برابر سال قبل است.

عرضه هندوانه به ۲ هزار تن در روز می‌رسد
دارایی نژاد ادامه داد: روزانه یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ تن هندوانه در میدان عرضه می‌شود که از ۲۵ آذر تا شب یلدا، توزیع روزانه این محصول به ۲ هزار تن می‌رسد که با وجود افزایش عرضه، هندوانه برای بعد از شب یلدا می‌ماند.

این مقام مسئول از فراوانی عرضه انار خبر داد و گفت: هم اکنون انار ساوه، فردوس مشهد، شیراز، کازرون و یزد در سردخانه موجود است که برای شب یلدا وارد بازار می‌شود.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 10968
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha