ترامپ خطاب به بن سلمان: می خواهم در کاخ سفید بمانم، پول بده!

افشاگر اسرار خاندان آل سعود خبر داد که رئیس جمهور آمریکا به ولیعهد عربستان پیامی مبنی بر نیاز به کمک مالی وی مخابره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وطن، افشاگر اسرار آل سعود که در فضای مجازی به مجتهد معروف است اعلام کرد که منابع آگاه گزارش داده‌اند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان پیام داده است در کاخ سفید ماندگار است و برای این کار نیاز به کمک مالی وی دارد.

وی در ادامه افزود: ترامپ در پیام‌هایی که به محمد بن سلمان مخابره کرده گفته که قصد دارد از همه امکانات قانونی و غیرقانونی برای ماندن در کاخ سفید استفاده کند.

ترامپ هر روز از طریق کوشنر به بن سلمان پیام می‌دهد وی کاخ سفید را ترک نخواهد کرد و همچنان راه چاره در اختیار دارد و فقط به کمک مالی بن سلمان نیازمند است.

مجتهد پیشتر نیز افشا کرده بود که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان متعهد شده است که تمام هزینه‌های مربوط به دعاوی قضایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری تقبل کند.

وی گفت که یک خط مستقیم میان بن سلمان و جرد کوشنر داماد ترامپ به وجود آمده است. بن سلمان یک چک سفید امضا به ترامپ برای پرداخت تمامی هزینه‌های مربوط به دعاوی قضایی وی داده است.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 10911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha