خطیبی: هدف‌مان ماندن در لیگ برتر است اما نیم‌نگاهی هم به بالای جدول داریم/ بازیکن خلاق در لیگ برتر کم است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مهمترین هدف این تیم در فصل جاری را بقا در لیگ برتر دانست و تأکید کرد، آنها نیم‌نگاهی هم به رده‌های بالای جدول خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: پیکان تقریباً مثل تیم ماست. شاکله این تیم نسبت سال گذشته تغییر کرده و ساختار و کادر فنی جدید و کاربلد و فوتبالی در این تیم حضور دارد. امیدوارم تفکرات و استراتژی را که طراحی کردیم، در زمین اجرا کنیم. بچه‌ها از لحاظ انگیزه و روحیه رو به پیشرفت هستند. اینکه دو تیم با برد به این بازی می‌آیند باعث خواهد شد روحیه هر دوی آنها خوب باشد. امیدوارم بازی با کیفیتی بالا را از دو تیم ببینیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: غیر از بازی با نساجی که بازی اول‌مان بود و شکل تیمی خوبی نداشتیم، در دیگر دیدارها عملکردمان خوب بود. همان جا گفتم اولین بازی ما در لیگ برتر از بازی با سپاهان خواهد بود. بعد از بازی با نساجی نفرات جدیدی به ما اضافه شدند و با اینکه از شرایط خوبی برخوردار نبودیم، جلوی سپاهان بازی خوبی انجام دادیم. بعد بازی‌ها را ادامه دادیم و جلوی فولاد نتیجه خوبی گرفتیم و هر چه جلوتر رفتیم، بهتر شدیم. در بازی برابر ماشین‌سازی شرایط طوری بود که نیاز به برد داشتیم و خدا را شکر تدابیر ما جلوی ماشین‌سازی نتیجه داد. در بازی گذشته برای اولین بار توانستیم تدابیر هجومی را ارائه کنیم، چرا که تا قبل از آن فقط تدابیر دفاعی را انجام می‌دادیم و خدا را شکر ماشین‌سازی را بردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اهداف این تیم در لیگ برتر گفت: تیم‌ها تفاوت چندانی ندارند و نمی‌توان قبل از هر بازی گفت کدام تیم برنده است. ما تیمی هستیم که از لحاظ ساختاری و کیفیت تیم خوبی هستیم و حتی نیمکت خوبی داریم. با اینکه هدف ما در سال اول ماندن در لیگ برتر است، اما نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم و امیدواریم شرایط مهیا شود تا به خواسته خود برسیم.

خطیبی در مورد کم گل بودن بازی‌ها گفت: همه مربیان قابل احترام هستند، اما خیلی از مربیان در ابتدای فصل به دنبال نباختن هستند تا از تیم‌ها شناخت پیدا کنند. مورد دیگر با احترام به بازیکنان باید بگویم بازیکن خلاق در لیگ کم است. در دهه‌های 70 و 80 بازیکنان خلاقی داشتیم که چند نفر را دریبل می‌کردند. باید مربیان روی این مورد کار کنند. از لحاظ تیمی باید روی مسائل هجومی کار کنیم و خود من به‌عنوان یک مهاجم سابق دوست دارم تیمم همیشه هجومی بازی کند. امیدوارم باز هم بازیکنان خلاق به فوتبال ما بیایند و شیرینی بازی‌ها را بیشتر کنند.

وی در پایان راجع به وضعیت جدول رقابت‌های لیگ برتر گفت: شرایط جدول از هفته‌های دهم، دوازدهم به بعد مشخص خواهد شد و الان زود است در مورد جدول صحبت کنیم. باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم که در این شرایطی که داشتیم باشگاه را درک و با تمام وجود کار کردند. امیدوارم همین شرایط را برای کارگران خوب آلومینیوم و هواداران اراک ادامه بدهند. در چند هفته‌ای که شرایط خوبی نداشتیم و هیئت مدیره، مدیرعامل و سرپرست یک هفته قبل از مسابقات تعیین شدند، روابط عمومی، پشتیبانی و مدیر رسانه‌ای تیم، شرایط را به هواداران اعلام می‌کردند و الان زمانی است که باید از آنها تشکر کنم.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 10908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha