ملکه گدایان سریال خوبی است؟

سریال‌سازان تلویزیونی علاقه بسیاری به شبکه خانگی نشان داده‌اند اما واقعیت این است که کارهای قابل قبول انگشت شمار هم نیست. مانکن ساخته سهیلی‌زاده یکی از همین سریال‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در شرایطی که فیلم و سریال‌ها کمی ساخته شده است و آن دسته از فیلم‌های سینمایی که ساخته شده است، کارگردانان راضی به اکران آنلاین نمی‌شوند، سریال «ملکه گدایان» پخش خود را در شبکه خانگی آغاز کرده است. بدون شک در این شرایط سریال تماشاگران خود را پیدا خواهد کرد اما آیا تماشاگر داشتن به معنای این است که یک فیلم یا سریال دارای کیفیت خوبی است؟

منتظر سریال خوبی نباشید!

«ملکه گدایان» عنوان جدیدترین سریال حسین سهیلی‌زاده است و تهیه کنندگی این اثر با رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی و همچنین نویسندگی این کار بر عهده حامد افضلی و امین محمودی بوده است. حسین سهیلی زاده متولد اهواز است. او در سال ۱۳۶۹ با فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد. حسین سهیلی‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و اولین سریالش در سال ۱۳۷۶ با نام گام اول ساخت که یک سریال مستند داستانی بود.

سهیلی زاده کارگردانی است که در رزومه خود آثار بسیاری برای تلویزیون دارد و «ملکه گدایان» دومین سریال او بعد از سریال «مانکن» برای شبکه خانگی است. سریال مانکن انتقادات فراوانی به سمت خود سرازیر کرد. ماجرای سریال از این قرار است که پسری فقیر به خاطر فقر، اجاره‌نشینی و قرض‌های پدر زندانی‌اش، دست به خودفروشی می‌زند و با زنی هم سن و سال مادر خود ازدواج می‌کند. خریدار او، زنی بسیار ثروتمند است که شوخی در کارش نیست.

سریال‌سازان تلویزیونی علاقه بسیاری به شبکه خانگی نشان داده‌اند اما واقعیت این است که کارهای قابل قبول انگشت شمار هم نیست. مانکن ساخته سهیلی‌زاده یکی از همین سریال‌ها بود که مثلا در مورد موضوعات اجتماعی بود اما حتی برای سرگرمی و وقت‌کشی هم سریال دلنشینی نبود. با توجه به پیشینه سهیلی‌زاده و بررسی کلی تولیدات پخش خانگی، امیدی نیست که سریال «ملکه گدایان» چنگی به دل بزند.

خلاصه داستان

«ملکه گدایان» از خرداد امسال وارد فاز پیش تولید شد  و حالا قسمت اول آن پخش شده است و هنوز نمی‌توان در مورد آن قضاوتی کرد اما از آن جا که سهیلی‌زاده در سریال مانکن نشان داد به دنبال چهره و افراد مشهور برای کارش است، حضور بازیگران چهره نمی‌تواند نقطه مثبتی برای این سریال باشد.

باران کوثری، رویا نونهالی، سولماز غنی، فرزاد فرزین، ارمان درویش، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر تهماسب، بهشاد شریفیان، علی اوجی بازیگران ملکه گدایان را تشکیل داده‌اند. در خلاصه داستان این سریال که از سمت عوامل فیلم منتشر شده است، می‌خوانیم که: امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…»  آهنگ تیتراژ سریال ملکه گدایان باصدای فرزاد فرزین  است و مسعود سخاوت دوست موسیقی متن را می‌سازد.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲
کد خبر: 10854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha