میزان بنزین در نظرگرفته شده برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی چقدر است؟

هومن دمیرچی درباره نحوه واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های تپسی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هومن دمیرچی بنیانگذار و معاون عملیات تپسی در پاسخ به سوالی مبنی بر سازوکار واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های تپسی اظهار کرد: طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ماهانه تا ۳۰۰ لیتر سهمیه ویژه بنزین در نظر گرفته شده است.

معاون عملیات تپسی  افزود: این سهمیه براساس میزان کیلومتر پیمایش رانندگان در مجموع تاکسی‌های اینترنتی که با آن‌ها کار می‌کنند به رانندگان تعلق می‌گیرد.

او ادامه داد: میزان سهمیه بنزین ارائه شده به خودروهای بنزینی در این طرح به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش ۷ لیتر بود که با مذاکرات تپسی و وزارت کشور این میزان به ۸.۷۵ لیتر افزایش یافت.

دمیرچی درباره خودروهای دوگانه‌سوز گفت: به خودروهای دوگانه‌سوز نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۵.۲۵ لیتر سهمیه بنزین تا سقف ۱۸۰ لیتر در ماه تعلق می‌گیرد.

رانندگان تپسی چگونه می‌توانند از سهمیه سوخت بهره‌مند شوند؟

بنیانگذار تپسی بیان کرد: رانندگان برای بهره‌مندی از این سهمیه باید حداقل ۲۰۰ کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند.

معاون عملیات تپسی ادامه داد: میزان پیمایش ماهانه رانندگان هر ماه از طرف تپسی به وزارت کشور اعلام می‌شود و این وزارتخانه پس از انجام استعلام‌های لازم، مبلغ سهمیه را به حساب بانکی رانندگان واریز می‌کند که البته به صورت نقدی قابل برداشت نیست و تنها می‌توانند با آن بنزین تهیه کنند. میزان پیمایش ماهانه رانندگان در نرم‌افزار رانندگان تپسی هم درج می‌شود و برایشان قابل مشاهده است تا ارائه این سهمیه با شفافیت همراه باشد.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
کد خبر: 10814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha