یحیی بر سر دوراهی روحی و روانی انتخاب مهاجم پرسپولیس

ابهام در انتخاب مهاجم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تنها معمای یحیی گل محمدی سرمربی این تیم است که احتمالا بعد از انجام بازی با ذوب آهن پاسخ این معما مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ۲۹ آذرماه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمان منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند که عیسی آل کثیر (محرومیت انضباطی)، وحید امیری و احسان پهلوان (دریافت دو کارت زرد) در اختیار ندارد.

پرسپولیس که منتظر تعیین حریف خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا است در فاز تهاجمی با مشکلات جدی روبرو است. تیمی که در نبود عیسی آل کثیر، به مهدی عبدی در سه دیدار نخست لیگ برتر فرصت بازی کردن داد و سپس آرمان رمضانی را جانشین عبدی کرد تا شاید بتواند مشکل گلزنی مهاجمان خود را حل کند.

با این حال رمضانی نیز راه به جایی نبرد تا سیدجلال حسینی، احمد نورالهی و میلاد سرلک برای سرخپوشان گلزنی کنند.

پرسپولیس در حالی خود را برای مهم‌ترین بازی سال جاری اش آماده می‌کند که در تمام پست‌ها غیر از خط حمله به نفرات مدنظرش رسیده است.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت همچنان برای استفاده از مهدی عبدی و آرمان رمضانی تردید دارد.

عملکرد قابل قبول رمضانی در تمرینات پرسپولیس و دوندگی بالای او سبب شده تا شرایط بهتری نسبت به عبدی داشته باشد اما مهاجم جوان سرخ‌ها هنوز به اعتماد به نفس لازم نرسیده است.

این در حالی است که مهدی عبدی به خاطر گلزنی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرایط روحی مناسب‌تری دارد ولی یحیی روی استفاده از این بازیکن هم دچار تردید است.

گل محمدی که قصد دارد تیمش را با دو هافبک دفاعی وارد زمین کند به دلیل نبود امیری و پهلوان مجبور به استفاده از نعمتی در خط هافبک است. ضمن اینکه درخشش احمد نورالهی، میلاد سرلک و بشار رسن خیال کادر فنی این تیم را راحت تر از همیشه کرده است.

۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 10779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha