لشگری: سال آینده با یک تیم پر قدرت در لیگ وزنه‌برداری حضور پیدا می کنیم

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی جز باشگاه‌های خوش حساب بوده است و سعی کردیم بدهی‌های خود را پرداخت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد امیرعباس لشگری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که چرا این فصل در لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور شرکت نکردید، اظهار داشت: چون در وزنه‌برداری شرایط خیلی مساعدی نداشتیم و نفرات برتر در تیم‌های دیگر حضور پیدا کردند و نتوانستیم تیم قدرتمند را برای شرکت در لیگ آماده کنیم. تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در رده‌های بالا و روی سکو بودند و امسال رقابت برای رسیدن به این مقام‌ها سخت بود. سال آینده با توان بیشتر و یک تیم پر قدرت در لیگ وزنه‌برداری حضور خواهیم یافت و انتظار داریم تیم‌مان روی سکو برود.

وی در خصوص اینکه با دقت زیاد برای تیم‌های‌مان هزینه می‌کنیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه درآمدی از طرف وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک یا سایر ارگان دیگر دریافت نمی‌کنیم و فقط بر اساس بودجه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که برای ما تامین می‌کند در همان چارچوب هزینه انجام می‌شود. بر همین اساس با وسواس خیلی بیشتر از باشگاههای دیگر هزینه می‌کنیم تا باعث ضرر و زیان دانشگاه آزاد اسلامی نشویم.

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد پرداخت مطالبات اعضای تیم‌های مختلف یادآور شد: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی جز باشگاههای خوش حساب بوده است و سعی کردیم بدهی‌های خود را پرداخت کنیم. در خیلی از تیم‌های که در لیگ امسال شرکت داریم، قسط اول را تسویه کرده‌ایم. همچنین تیم‌های که مسابقات‌شان به اتمام رسیده است، برای پرداخت قسط دوم اقدام کردیم. طبق قرارداد با اعضای تیم‌های‌مان عمل کردیم تا کسی هم متضرر نشود. همیشه باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی مطالبات را تسویه کرده تا بدهی به جای نداشته باشد.

۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 10765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha