استفاده از سنسور اثر انگشت بسیار بزرگ در خانواده S۲۱

شرکت سامسونگ اعلام کرد در خانواده S۲۱ قصد استفاده از سنسور اثر انگشت بزرگی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که شرکت سامسونگ در حال عرضه گوشی با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و دائما در حال بروزرسانی این قابلیت برای ارائه خدمات بهتر به افراد است. به تازگی نیز اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy S۲۱ را با حسگر اثر جدید معرفی و وارد بازار کند. استفاده از اثر انگشت زیر نمایشگر برای اولین بار در پرچمدار S۱۰ استفاده شد و راه خود را برای استفاده در S۲۰ باز کرد. ظاهرا سامسونگ همچنان قصد دارد از این سنسور استفاده کند اما این بار با تغییراتی که باعث می‌شود سنسور اثر انگشت این گوشی تا حد بسیار زیادی پیشرفته‌تر شود و بتواند با سرعت بسیار بالاتری اثر انگشت فرد را تشخیص دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گوشی S۲۱ در این خانواده از سنسور اثر انگشت مربعی استفاده شده است که در ابعاد ۸ در ۸ میلی متری ساخته شده است، سنسورهای قبلی استفاده شده در گوشی‌های این شرکت در ابعاد ۴ در ۹ میلی متری ساخته شده بود که به عملکرد این سنسور حدود ۷۷ درصد افزوده خواهد شد.

سنسور اثر انگشت بسیار بزرگ خانواده S21

مشکلات استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

هنگامی که شرکت سامسونگ برای اولین بار از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کرد، با مشکلات زیادی نظیر عدم امکان استفاده از محافظ صفحه‌های موجود در بازار و محدود شدن به محافظ صفحه‌های رسمی شرکت سامسونگ اشاره کرد. با این حال باید امیدوار بود که این مشکل تکرار نشود و شرکت سامسونگ مراقب نوع محافظ صفحه مورد نیاز برای استفاده در این گوشی نیز باشد. با این حال باید منتظر بود که سرعت اثر انگشت خانواده Galaxy S۲۱ در زمان عرضه چه قدر خواهد بود.

۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹
کد خبر: 10716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha