قیس الخزعلی: بر لزوم حفظ قدرت و یکپارچگی «حشد شعبی» تأکید داریم

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در سومین سالروز پیروزی بر تروریسمِ تکفیری داعش در این کشور، گفت: ما بر لزوم حفظ قدرت و یکپارچگی «حشد شعبی» تأکید داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بغداد الیوم، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در سومین سالروز پیروزی این کشور علیه تروریسمِ تکفیری داعش سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به نقش حشد شعبی در شکل گیری پیروزی علیه داعشی ها در سال ۲۰۱۷، بر لزوم حفاظت از یکپارچگی این گروه مقاومتی به دور از هرگونه تنش‌های سیاسی در عراق، تأکید کرد.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق همچنین از همگان خواست تا به مسئولیت خود در حفظ قدرت حشد شعبی و نیز یکپارچگی آن به دور از جار و جنجال‌های سیاسی عمل کنند.

وی افزود: در این روز بزرگ از همه می‌خواهیم که به مسئولیت خود برای حفظ قدرت یکپارچه حشد شعبی به دور از تنش‌های سیاسی عمل کنند. پیشتر نیز رهبر جریان حکمت ملی عراق بر لزوم حفاظت از دستاوردهای نیروهای عراقی در نبرد با داعش تأکید کرده بود.

در همین حال، برهم صالح، رئیس جمهور عراق نیز در بیانیه‌ای به همین مناسبت اعلام کرده بود: در این روزها، ما دلاوری‌ها و فداکاری نیروهای امنیتی خود در پیروزی بر تروریسم داعش و آزادسازی شهرها و روستاها از چنگال آن را با احترام و قدردانی به یاد می‌آوریم. ما داستان‌های مقاومت و چالشی را که در جانفشانی‌های دلاوران ما تجسم یافت، تداعی می‌کنیم؛ جایی که اقشار مختلف ملت عراق برای کرامت، عزت، آزادی و صلح در کنار این دلاوران ایستاد و از آنها حمایت و پشتیبانی کرد.

۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 10674

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha