رونالدو: هیچگاه مسی را به عنوان رقیب نمی‌دیدم/پیروزی مهمی مقابل بارسلونا کسب کردیم

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از پیروزی مقابل بارسلونا گفت: من ارتباط خوبی با مسی دارم و هیچگاه او را به عنوان رقیب نمی دیدم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا بود که با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تقابل رونالدو با مسی در این بازی در نهایت با درخشش ابرستاره پرتغالی و دبل این بازیکن به نفع بیانکونری به پایان رسید.

رونالدو بعد از این بازی گفت: واقعیت این است که ما از این پیروزی خوشحال هستیم. می دانستیم ماموریت شبه محال داریم که به نیوکمپ بیاییم و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسیم. کلید موفقیت در این بازی قدرت خط حمله ماست. در 30 دقیقه ابتدایی 2 بر صفر از بارسلونا جلو افتادیم و بعد از آن بازیکنان ایمان داشتند که می توانند و در نهایت این اتفاق رخ داد.

وی درباره تقابل دوباره اش با مسی رقیب سنتی اش گفت: ما همیشه ارتباط دوستانه خوبی داشتیم. ما در کنار هم نزدیک به 12 یا 13 سال در مراسم های توزیع جوایز بودیم. من هیچگاه مسی را به چشم رقیب نگاه نکردم. او هم مثل من تلاش می کند تا بهترین عملکرد را برای تیم و تیم ملی کشورش داشته باشد. فوتبال باعث ایجاد رقابت بین ما شد ولی ما همیشه ارتباط خوبی داشتیم. اگر از لئو بپرسید از این دوستی به شما خواهد گفت.

۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 10517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha