بارش برف و باران در ۹ استان کشور/ هوای سرد تا یک هفته در کشور ماندگار است

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم بارش برف و باران ۵ روزه در ۹ استان از ماندگاری هوای سرد در کشور تا یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه مسکن پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور ماندگاری هوای سرد پیش بینی شده که باعث افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانهشرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، اراک و اصفهان در ساعات اولیه روز خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده بارش برف و باران در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل پیش بینی شده است.

پنجشنبه رگبار باران و در برخی ساعات بارش برف در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت و برای شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق کرمان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

روز جمعه و شنبه هفته آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده ادامه می یابد و روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرامی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 10494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha