پاکزاد: کار سختی برای کسب سهمیه در مسابقات فرانسه داریم/ از زهرا نعمتی شناخت کامل دارم

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: شرایط بسیار سخت است، اکثر سهمیه‌ها در این رشته توزیع شده و ما در مسابقات فرانسه کار راحتی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بهزاد پاکزاد، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی اختصاصی زهرا نعمتی اظهار داشت: سیستم این انتخاب را حتماً می‌دانید. این پیشنهاد از طرف فدراسیون به فدراسیون جانبازان و معلولین انجام شد و پس از کنسل شدن حضور مربی خارجی، لیست مربیان معرفی شده، بررسی شد و من به عنوان سرمربی اختصاصی انتخاب شدم.

وی تاکید کرد: در همین زمان با تیم اندونزی قرارداد داشتم، ولی خوشحالم که در خدمت زهرا نعمتی هستم و می‌توانم به او کمک کنم.

پاکزاد در ادامه افزود: پیش از این یک دوره اردو برای زهرا نعمتی در سایت آزادی به مدت یک ماه برگزار کردیم. من با سیستم کار زهرا نعمتی آشنا هستم و با توجه به سابقه‌ و شناختی که از  او دارم، وی از نظر بدنی و عضله‌ای نسبت به المپیک ریو ضعیف شده است. من آن زمان با زهرا نعمتی کار می‌کردم و از وضعیت او شناخت دارم، به همین دلیل فعلا روی مباحث بدنسازی کار می‌کنیم و ابتدا او را به شرایط مناسب می‌رسانیم و بعد موضوعات تکنیکی را شروع و کم کم رو به جلو حرکت می‌کنیم.

سرمربی زهرا نعمتی یادآور شد: در زمانی که به اوج سرما برسیم، در نظر داریم اردوهای وی را در کیش و یا مکان‌های گرمتر برگزار کنیم. همچنین معتقدم باید همزمان با مسابقات، اردوهایی نیز برای او در نظر گرفته شود و این موضوع را به فدراسیون جانبازان و معلولین نیز اعلام کردم. نعمتی مانند همه ورزشکاران دیگر در این مدت در مسابقات بین‌المللی شرکت نکرده این در حالی است که حریفان ما شرایط بهتری دارند و ما نمی‌خواهیم از آن‌ها عقب‌تر باشیم.

وی تصریح کرد: من پیشنهاد دادم در فاصله بین مسابقات تایلند و چین که 8 روز زمان است، زهرا نعمتی به ایران باز نگردد و در چین یا تایلند اردوی پنج روزه برگزار کند. اگر این اردو در چین باشد، بسیار بهتر است.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص شانس کسب سهمیه در مسابقات فرانسه تاکید کرد: شرایط بسیار سخت است. اکثر سهمیه‌ها توزیع شده و ما در فرانسه کار راحتی نداریم، چراکه تعداد سهمیه‌هایی که در آنجا توزیع می‌شود، بسیار محدود است و با کوچکترین اشتباهی سهمیه از دست خواهد رفت.

پاکزاد در خصوص زمان افتتاح خوابگاه کمانداران در سایت مجموعه آزادی گفت: منتظر دریافت بودجه برای تکمیل بخش‌های پایانی خوابگاه هستیم. این خوابگاه پیشرفت زیادی داشته و کارهای زیادی در آن انجام شده و باید محوطه سازی به اتمام برسد تا برای ساختمان مشکلی ایجاد نشود.

وی در خصوص زمان آغاز مرحله بعدی اردوی کمانداران اظهار داشت: نعمتی فعلاً استراحت دارد و اردوی او از روز شنبه در تهران آغاز خواهد شد. تیم‌های ریکرو و کامپوند هم اگر شرایط مناسب باشد، برای اواخر ماه نیز اردو خواهند داشت.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 10400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha