شرایط برگزاری حضوری و مجازی امتحانات دانش‌آموزان اعلام شد

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش شرایط برگزاری امتحانات نوبت اول و خرداد ماه دانش‌آموزان را اعلام کرد که امتحانات برخی پایه‌ها حضوری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات دانش‌آموزان اظهار کرد: برگزاری امتحانات پایانی نوبت اول دانش‌آموزان به صورت حضوری یا مجازی به شرایط زرد، نارنجی و قرمز منطقه‌ای بستگی دارد که مدرسه در آنجا واقع شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، شورای مدرسه می‌تواند شرایط را در نظر بگیرد و اگر امکان آن وجود داشت، امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنند و اگر ممکن نبود امتحانات از طریق آزمون‌های آنلاین شبکه شاد و سایر آزمون‌یارهایی که در کشور رواج دارد به صورت مجازی برگزار شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با صدا و سیما درباره امتحانات پایه نهم و دوازدهم گفت: امتحانات نوبت اول این دو پایه در اختیار مدرسه است اما امتحانات پایه نهم و دوازدهم در خرداد ماه به صورت نهایی و حضوری برگزار می‌شود.

ساکی بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم جاماندگان شهریورماه برای  حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ نفر از ۱۵ دی ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 10395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha