نماینده مجلس:رئیس جمهور باید پاسخگوی وضعیت فعلی اقتصاد کشور باشد

نماینده اردبیل در مجلس گفت: اقشار کم درآمد زیر فشار اقتصادی بی سابقه دست و پا می زنند و طبقه متوسط در سراشیبی سقوط به طبقات پایین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه بهتر است دولت نگاهی به وضعیت اقتصادی  مردم داشته باشد چون هر روز سفره کارگران و اقشار ضعیف کوچکتر از گذشته می شود، گفت:یکسال پیش دولت قیمت بنزین را سه برابر افزایش داد و اعلام کرد این گرانی تاریخی به نفع مردم است و درآمد حاصل از آن بین اقشار کم درآمد توزیع خواهد شد.

وی تاکید براینکه برآورد دولت  از تورم حاصل از این گرانی فقط 4 درصد بود، ادامه داد: اما یک سال گذشته و بهتر است دولت نیم نگاهی به وضعیت اقتصادی کشور، بازار و مردم بیندازید.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: اقشار کم درآمد زیر فشار اقتصادی بی سابقه دست و پا می زنند و طبقه متوسط در سراشیبی سقوط به طبقات پایین است. تورم 4 درصدی که پیش بینی شده بود 40 درصد را هم رد کرد، بسیاری از اقشار متوسط و پایین برای همیشه از خیر مسکن دار شدن گذشتند، وضعیت دلار و سکه هم که قابل تأمل است.

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه دولت علاوه بر اقتصاد، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را نیز هدف قرار داده است، اظهار داشت: نمی شود چشم در چشم مردم وعده داد و از صحنه بیرون رفت. نمی شود به هر طریقی مردم را به بازار سرمایه کشاند و پشت آنها را خالی کرد. آقای روحانی به حکم قانون باید پاسخگو وضعیت موجود باشد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 10379

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha