شرکت اکتیویژن از نتفلیکس شکایت کرد

اکتیویژن باور دارد نتفلیکس با اقدامات غیر اخلاقی خود مدیران شرکت های رقیب را از این مجموعه ها خارج می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابرقدرت دنیای بازی‌های رایانه‌ای، شرکت اکتیویژن در نظر دارد پای سرویس استریم ویدئوی نتفلیکس را به دادگاه بکشاند و از این مجموعه پردرآمد شکایت کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده و ادعای شرکت اکتیویژن، نتفلیکس به صورت غیر قانونی و غیر اخلاقی اقدام به استخدام مدیران مجموعه اکتیویژن کرده است.

شکایت مورد نظر در رابطه با مشکلات ایجاد شده پس از رفتن یکی از مدیران قدیمی اکتیویژن به نام اسپنسر نیومن صورت گرفت. وی در سال ۲۰۱۸ برای دسترسی به درآمد بیشتر از شرکت اکتیویژن خارج شد و به نتفلیکس پیوست. در بیانیه‌ای که برای پرونده شکایت از نتفلیکس ارائه شده، شرکت اکتیویژن در رابطه با مسائل مورد نظر گفته : "شرکت نتفلیکس بدون هرگونه عذرخواهی و بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی تصمیم گرفت تا استعدادهای شرکت ما را استخدام کند و به مجموعه خود ببرد. این شرکت مجموعه خود را بدون توجه به مسائل اخلاقی اداره می‌کند و بسیاری از کارمندان را بدون در نظر گرفتن قانون اخراج می‌کند. اقدامات نتفلیکس برای استخدام مدیر شرکت‌های دیگر سال‌های زیادی است که ادامه دارد و این راه شرکت مذکور برای ضربه زدن به رقبای خود به حساب می‌آید".

شکایت اکتیویژن از نتفلیکس

اکتیویژن به دنبال جبران خسارات خود است

همان‌طور که از متن بالا به نظر می‌آید، شرکت اکتیویژن باور دارد نتفلیکس قوانین کالیفرنیا را زیر پا می‌گذارد. در ادامه بیانیه شکایت شرکت اکتیویژن این مجموعه اظهار داشت: "ما اسپنسر نیومن را به مجموعه نتفلیکس فرستادیم تا در رابطه با تبلیغات رسانه‌ای همکاری کنیم این شرکت تصمیم گرفت نیومن را به جمع کارکنان خود ببرد. با وجود آن که هر کارمندی می‌تواند تصمیم صحیح برای ادامه فعالیت‌هایش را به تنهایی بگیرد اما پیشنهادهای مالی نتفلیکس برای جذب نیومن اقداماتی غیر اخلاقی بوده است". اکتیویژن اکنون به دنبال دستور قضایی علیه نتفلیکس است تا ضررهای تحمیل شده از خروج نیومن را جبران کند.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 1030
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha