تلاش برای پایداری شبکه مخابراتی کشور در مناطق دارای بارندگی شدید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت برای پایداری شبکه ارتباطی کشور در مناطق دارای بارندگی شدید تلاش می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر در امر پایداری ارتباطات در مناطق دارای بارندگی زیاد اظهار داشت: لازم است مدیران مناطق مخابراتی به ویژه در استان های با احتمال وقوع سیل، در امر حفظ و پایداری ارتباطات با تلاش جهادی تمام تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه استان های بوشهر، کرمان، خوزستان ، کهکیلویه و بویراحمد و فارس در شراط ویژه ای در این خصوص قرار دارند، افزود: تمام تلاش مجموعه مخابرات بر پایداری ارتباطات در مناطق با احتمال بارندگی شدید و یا تبدیل به سیل است.

صدری که در جلسه با مدیران مناطق مخابراتی سخن می گفت، پس از تحلیل وضعیت شرکت مخابرات ایران در مباحث یاد شده به استماع گزارش عملکرد مدیران ستاد و مناطق سراسر کشور پرداخت و راهکارهای لازم در خصوص بهبود شاخص ها از سوی وی صادر شد.

در این جلسه با ارائه گزارشی جامع از وضعیت ۲۰۲۰ مناطق و کنترل بهتر حوزه پاسخگویی مشترکان با تشکیل کمیته ای در این خصوص موافقت شد، همچنین بررسی وضعیت آستانه مصرف منصفانه (FUP) در حجم اینترنت و ترافیک شبکه از جمله مسایل مهم مطروحه در این نشست بود.

در این جلسه همچنین ضمن ارائه گزارشی در مورد توسعه ارتباطات روستایی، در خصوص فعالیت های انجام شده شرکت مخابرات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حوزه ارتباطات و امور بین الملل مخابرات نیز در این جلسه، با تشریح عملکرد شاخص های کاری خود، گزارش مبسوطی در خصوص وضعیت کرونا و اقدامات انجام شده به ویژه در روزهای اخیر ارائه کرد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 10249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha