معرفی برترین برنامه‌ها و بازی‌های اپل در سال ۲۰۲۰

اپل بهترین برنامه‌ها و بازی‌های App Store سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اپل برندگان جایزه Best App Store 2020 را که جایزه برنامه‌ها و بازی‌های برجسته برای iPhone ،iPad ،Apple Watch ، Apple TV و Mac را به رسمیت می‌شناسد، اعلام کرد. این شرکت همچنین لیست سنتی خود از محبوب‌ترین برنامه‌های سال ۲۰۲۰ را به اشتراک گذاشت.

بهترین برنامه‌های سال ۲۰۲۰

  • از خواب بیدار کردن! بهترین برنامه آیفون سال ۲۰۲۰ انتخاب شد که توسط توسعه‌دهنده مستقل Andres Canella توسعه داده شد. این برنامه تمرینات سریع و سبکی را به همراه دارد که هر کسی در دفاتر خانگی و کلاس‌های درس می‌تواند آن‌ها را انجام دهد.
  • برنامه پرطرفدار چت ویدیویی ZOOM بهترین برنامه iPad سال ۲۰۲۰ لقب گرفت زیرا به دانشجویان از سراسر جهان امکان می‌داد تا در طی همه گیر شدن بیماری کرونا از خانه خود یاد بگیرند. برنامه ZOOM همچنین پرطرفدارترین برنامه رایگان در App Store در سال ۲۰۲۰ بود.
  • برنامه flexible بهترین برنامه سال ۲۰۲۰ موجود در App Store انتخاب شد. این برنامه یک گزینه تقویمی محبوب برای کاربران macOS است که ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای مدیریت جلسات، وظایف و همگام‌سازی همه چیز بین سیستم‌عامل‌های مختلف به ارمغان می‌آورد.
  • دیزنی + برنده جایزه برنامه سال اپل تی وی شد، در حالی که Endel (برنامه‌ای که برای کمک به تمرکز، آرامش و خواب کاربران طراحی شده است) بهترین برنامه سال ۲۰۲۰ برای اپل واچ لقب گرفت.

بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰

  • اپل در جایزه سالانه خود دسته دیگری نیز به بازی‌های موجود در App Store اختصاص دارد. امسال بازی جهان باز Genshin Impact به عنوان بهترین بازی آیفون انتخاب شد. برای iPad، اپل Legends of Runeterra را از Riot Games به عنوان بازی سال انتخاب کرد.
  • بازی Disco Elysium، یک بازی کارآگاهی RPG، با توجه به تنها مواردی که در فروشگاه App Mac در دسترس هستند، به عنوان بازی سال انتخاب شد. سرانجام برای Apple TV ، Dandara Trials of Fear به عنوان بازی سال انتخاب شد. بازی Dandara Trials of Fear توسط یک استودیوی برزیلی ساخته شده است و چندین چالش را در یک جهان دو بعدی ایجاد می‌کند.
  • اپل همچنین بهترین بازی موجود در Apple Arcade، پلتفرم بازی اشتراک شرکت را انتخاب کرد. بازی Sneaky Sasquatch گزینه ۲۰۲۰ بود. این بازی سال گذشته منتشر شد و به شما این امکان را می‌دهد تا در ساسکوچ زندگی کنید. قدم زدن، در سایت‌ها اردو زدن، خوردن غذا از سردخانه‌های سبد پیک‌نیک، ماهی‌گیری در دریاچه از جمله قابلیت های دیگر این بازی است.

معرفی برترین برنامه‌ها و بازی‌های اپل در سال ۲۰۲۰

روند رو به پیشرفت برنامه‌های سال ۲۰۲۰

علاوه بر بهترین برنامه‌ها و بازی ها از سال ۲۰۲۰ برای آیفون، آیپد، اپل تی وی، اپل واچ و مک، اپل برخی دیگر از برنامه های عالی موجود در App Store را نیز معرفی کرد. این شاملShine ،White Everything ، White Caribu ، Pokémon GO و ShareTheMeal است.

کاربران همچنین در تب App Store Today دو لیست با برترین برنامه‌ها و بازی‌ها از سال ۲۰۲۰ پیدا می‌کنند، که ZOOM ، TikTok و Call of Duty را در بالای رتبه بندی قرار می‌دهد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۷
کد خبر: 10232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha