تهران| کشف ۱۶۰۰ تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف هزار و ۶۰۰ تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک توسط پایگاه جنوب این پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف هزار و ۶۰۰ تن  مواد اولیه  احتکار شده صنعت پلاستیک، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در بازدید از انبارها و جایگاه‌های کالای بازرگانی شهرستان ری به انباری در آدرس کهریزک مراجعه کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: مأموران این پلیس در این انبار با انبوهی از مواد اولیه پتروشیمی که در صنعت پلاستیک کاربرد دارد مواجه شدند و از مالک کالا درخواست اسناد و مدارک را به همراه بارنامه خودروها را کردند که وی اعلام کرد تمام بارنامه‌ها توسط مالکان بعد از تخلیه به شرکتها و دفاتر خود آنها، منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: در ادامه سیستم رایانه‌ای انبار بررسی و مشخصات مالکان کالاها و میزان دقیق کالای دپو شده در انبار به مقدار هزار و ۶۰۰ تن از آن استخراج شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از دفتر انبار، تمام بارنامه‌های خودروهایی که در محل تخلیه کرده بودند، کشف شد و به استناد بارنامه‌ها مشخص شد تمام مواد پتروشیمی موجود در محل باید در استانهای آذربایجان غربی، کرمان، مازندران، خراسان رضوی و در انبارهایی که در مجاورت کارخانجات تولید پلاستیک و صنعت پلاستیک قرار دارند، تخلیه می‌شده است.

گودرزی ادامه داد: ارزش اولیه کالای مکشوفه حدود ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که با اخذ دستور قضائی محل پلمپ و تمام مالکان برای انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی احضار شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا، موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 10229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha