تفریغ بودجه ۹۷ | دامپزشکی استان تهران اعتبار واکسیناسیون را هزینه آژانس کرد!

اداره کل دامپزشکی استان تهران مبلغ یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۵۸۶ هزارریال از وجوه واکسیناسیون را صرف پرداخت هزینه آژانس،خرید سوخت خودرو، تعمیرات خودرو و لوازم رایانه کرده که مغایر با حکم قانون بودجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فارس، طبق بند (د) تبصره۱۳ قانون بودجه ۹۷ معادل یک هزار میلیارد ریال از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور برای پیشگیری و مهار کنترل بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، مایه کوبی (واکسیناسیون) دام ها و بهداشت فراوردهای دامی در اختیار سازمان دامپزشکی قرار می گیرد.

بر اساس گزارش تفریغ بودجه ۹۷ در راستای اجرای مفاد حکم این بند، سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ یک هزار میلیارد ریال در قالب اعتبار هزینه ای از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور برای سازمان دامپزشکی کشور تعیین و ابلاغ نموده لیکن به علت محدودیت منابع مالی و اولویت پرداخت هزینه های اجتناب ناپذیر دولت امکان تخصیص کامل در این بخش فراهم نگردیده و سازمان برنامه و بودجه کشور صرفا مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال معادل ۲۵ درصد اعتبار مزبور را تخصیص داده است.

سازمان دامپزشکی کشور مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال از اعتبار دریافتی را به واحدهای استانی خود ابلاغ کرده و مابقی اعتبار را بابت مایه کوبی،خرید واکسن، خرید مواد اولیه مصرفی اجرای عملیات واکسیناسیون و پیشگیری هزینه کرده است.

در این میان اداره کل دامپزشکی استان تهران مبلغ یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۵۸۶ هزارریال ار وجوه دریافتی را صرف پرداخت هزینه آژانس،خرید سوخت خودرو، تعمیرات خودرو و لوازم رایانه نموده که مبین عدم رعایت مفاد حکم این بند است.

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 10188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha