ساکت: برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم/ کادرفنی خوبی با حضور نویدکیا بسته شده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص چگونگی عملکرد این تیم و کادرفنی از ابتدای فصل تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روزهای باشگاه سپاهان اصفهان، اظهار داشت: سیاست‌گذاری نوینی در باشگاه درحال اجراست که در این مسیر بتوانیم از توانایی‌ها و ظرفیت بازکنان ماندگار و وفادار به سپاهان بتوانیم استفاده کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان گفت: کادرفنی خوبی با حضور محرم نویدکیا بسته شده و بازیکنان توانمند سال‌های گذشته نیز به همراه و بخشی از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم حضور دارند. همه اینها موجب تحولاتی در رویکردهای مختلف فوتبال ایجاد می‌کند که به بخش پایه و کشف استعدادها در گستره استان توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درخصوص عملکرد تیم فوتبال این باشگاه از ابتدای فصل بیستم تاکنون، تصریح کرد: همانطور که همه مشاهده کردند، یک متدولوژی جدیدی از لحاظ فنی در فوتبال شاهد هستیم و این بسیار مورد توجه و مثبت ارزیابی می‌شود.

ساکت خطاب به هواداران سپاهان و انتظارات آنها در پایان فصل خاطرنشان کرد: همیشه تلاش ما بر قدرتمندی و کسب افتخار بوده و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش میزان، تیم فوتبال سپاهان از ابتدای فصل تاکنون از ۴ بازی، ۷ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد که البته شرایط این تیم از لحاظ کسب امتیاز با تیم‌های استقلال، نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان برابر است. طلایی‌پوشان فردا (یکشنبه) نیز به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهند رفت که امتیاز این بازی برای ارتقا رتبه آنها در جدول بسیار حائز اهمیت است.

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 10134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha