تعداد مبتلایان کرونا در ایران سیر نزولی گرفت / لزوم پرهیز از عادی‌انگاری اوضاع

وزیر بهداشت گفت: تعداد مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا در ایران روند نزولی دارد. از مردم تقاضا می‌کنم از عادی‌انگاری اوضاع پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، دکتر سعید نمکی با بیان اینکه در محدودیت‌های جدید، ما مراکزی را بستیم که یک خانواده از آن روزی می‌گرفت، اظهار کرد: من هم ناز پرورده نیستم و هر تصمیمی که خواستیم بگیریم فشار احساسی داشتیم اما حالا پاداش محدودیت‌ها را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه با این محدودیت‌ها توانستیم بیش ‌از 30 هزار بستری را کم کنیم و از هزاران مرگ جلوگیری کنیم، تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنم زحمات کادر پزشکی را زیر سوال نبرند و همچنان با رعایت‌ پروتکل‌ها، روند کاهشی ابتلا به کرونا را ادامه دهند.

وزیر بهداشت با بیان این که طبق پیش‌بینی‌های مؤسسات علمی جهان، بسیاری از کشورهای جهان در وضع نامطلوبی هستند، گفت: متاسفانه پیش‌بینی‌ها درباره روند شیوع بیماری در جهان درست درآمد اما درباره ایران خوشبختانه متفاوت شد.

نمکی بیان کرد: تعداد مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا در ایران روند نزولی دارد. از مردم تقاضا می‌کنم از عادی‌انگاری اوضاع پرهیز کنند.

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 10050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha