‌بریتنی اسپیرز دوباره به سیم آخر زد!

‌کار به حضور آمبولانس و آتش‌نشانی در محل دعوا کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بامداد پنجشنبه، ۲ مه، کارمندان و مسافران هتلی در لس‌آنجلس بریتنی اسپیرز را در حالی دیدند که پتویی دور خود پیچیده و بالشی را بغل کرده و پابرهنه است و آشفته به‌نظر می‌رسد. در تصاویر این ماجرا که رسانه‌ها آن را دعوا و درگیری بریتنی اسپیرز و پل ریچاردز سولیز توصیف کرده‌اند، آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی دیده می‌شود. نیویرک‌پست رابطه بریتنی و پل را رابطه‌ای که «مدام قطع و وصل می‌شود» توصیف کرده است.

برخی رسانه‌ها به نقل از نزدیکان به بریتنی اسپیرز درباره «ورشکستگی مالی و روحی» او هشدار داده بودند. در صحنه‌هایی که یادآور بحران روحی سال ۲۰۰۸ او بود، چهره بریتنی ۴۲ ساله گریان، ژولیده و آشفته به نظر می‌رسد و روی زانوهایش خراشیدگی به چشم می‌خورد و پل ریچاردز سولیز کنارش دیده می‌شد.

دیلی میل به نقل از افراد حاضر در محل هتل شاتو مارمونت که مجموعه لوکسی در منطقه بورلی هیلز است، نوشت که این زوج با یکدیگر درگیر شده‌اند و بریتنی، کارمندان و مهمانان هتل را آزار داده و تهدید می‌کرد. جنجال اخیر بریتنی تنها چند روز پس از آن اتفاق افتاد که او حساب اینستاگرام خود را برای ساعاتی غیرفعال کرد و رسانه‌ها به نقل از دوستانش درباره «نوسانات خلقی شدید» او نوشتند. ‌

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸
کد خبر: 55029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha