رامین رضائیان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند؟

مدافع راست و ملی‌پوش سپاهان دیدار با پرسپولیس را از دست داد هرچند این خبر را برخی رسانه ها تکذیب کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رامین رضاییان، مدافع راست ملی‌پوش سپاهان دیروز (یکشنبه) در دیدار هفته بیست و چهارم تیمش مقابل ملوان در دقیقه ۵+۴۵ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و چهار کارته شد.

با چهار کارته شدن رامین رضاییان، ستاره سپاهان دیدار هفته بیست و پنجم مقابل پرسپولیس را از دست داد.

پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

در همین رابطه اما خبر آنلاین نوشت:

مدافع راست سپاهان مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ملوان انزلی کارت زرد دریافت کرد که بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر چهار اخطاره شدن او به میان آمد تا در این شرایط بحث محرومیت او از مسابقه آینده لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز به وجود بیاید، اما این موضوع رد شد تا او بتواند با تیم سابق خود دیدار کند.

به نقل از ورزش سه مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی هم مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این بازی دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش برابر پرسپولیس او را تهدید نکند.

رامین رضاییان در دور رفت لیگ برتر دو کارت زرد مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس به دست آورد و دیگر در هیچ‌یک از مسابقات سپاهان اخطار نگرفته بود تا اینکه دیروز برابر ملوان انزلی دوباره با کارت جریمه شد.

عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر وجود دارد، اما این بازیکن در آن بازی برابر شاگردان سید مجتبی حسینی اخطار نگرفته است.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می‌دهد که رامین رضاییان در این بازی جنجالی اخطار نگرفته تا بدین ترتیب بتواند در دیدار آینده لیگ برتری مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 54632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha